Why choose HELPFORDESK?
Because all the data you could ever need
One click at your fingertips! With us, you can make the right decisions!
FOCUS ON YOUR REAL PROBLEMS
Termékünkkel rendszerezetten nyilvántarthatók a dokumentumok, nyomon követhető életútjuk, kezelhetők a jogosultságok, támogathatók a munkafolyamatok és mindez könnyedén integrálható a már meglévő rendszerekkel.
A SZABADSÁG nyilvántartó egy olyan online alkalmazás, ahol a dolgozók és a vezetők a szabadságokat tervezhetik, igényelhetik és jóvá hagyhatják.Kezeléséhez nincs szükség magasabb szintű számítógépes ismeretre. Olyan mintha közösségi oldalt vagy egy online levelező rendszert kezelne
A SZABADSÁG nyilvántartó egy olyan online alkalmazás, ahol a dolgozók és a vezetők a szabadságokat tervezhetik, igényelhetik és jóvá hagyhatják.Kezeléséhez nincs szükség magasabb szintű számítógépes ismeretre. Olyan mintha közösségi oldalt vagy egy online levelező rendszert kezelne
Számlakezelés egyetlen áttekinthető felületen: papíralapú és e-számlák egységes kezelése, a beérkező számlák digitalizálása, egyedi fejlesztésű számlatárak kialakítása, számlajóváhagyás automatizáltan, ellenőrzötten.
HelpforDesk eDoc is a robust Document Archiving System for your company. We built it to be so modular, that you can use eDOC’s massive database and core for accessing and searching your documents, filing and archiving everything while the files can be stored online in a secure and reliable environment.
Use our product for free with a storage limit of 5 GB and build according to your needs.
HelpforDesk Time Off Manager is a user friendly and highly scalable employee leave management solution. We created a web-based module connected to the core HelpforDesk system to be as easy-to-use and intuitive as possible.
This module is available in HelpforDesk Store and you can add it to your system anytime. Start using a great HR leave management application in a matter of minutes.
HelpforDesk eDoc is a robust Document Archiving System for your company. We built it to be so modular, that you can use eDOC’s massive database and core for accessing and searching your documents, filing and archiving everything while the files can be stored online in a secure and reliable environment.
Measure your customers’ satisfaction and the efficiency of your support team in real-time.
Sometimes it is just easier to talk. Keep in constant touch with your clients and extend your service using the built-in chat and the remote assistant.
You always get the most up-to-date product using HelpforDesk support solutions. We offer a super-easy task management without any installation.
Access our tools from any computer – no downloads or set up necessary.
Focus your attention on real issues and get more satisfied clients. Manage and optimize your work more efficiently.
HelpforDesk is 100% mobile and tablet optimized. We work hard to make the best user experience ever.
Start with the really simple registration. Runs in browser, starts in minutes.
Your system gets ready in minutes. You can use it on all devices and platforms.
Congratulations! You can start working with your colleagues and partners.
Use your company logo and design to enhance your HelpforDesk software.
We serve clients worldwide. Our goal is to help every small-medium and large sized businesses with customer service. We believe in your possibilities.
HelpforDesk helps you to organize your tasks and make your work more efficient and faster. We work to provide the best support possible in all walks of company life.
We are here to support your business. You can be our reseller anytime. Help your customers and use the best ticketing system even in your own domain.