Tedd tökéletessé Helpfordesk rendszeredet bármilyen böngészőben vagy mobileszközön.


A Helpfordesk alapszoftvert kiváló minőségű, különböző böngészőkben optimalizált kóddal fejlesztették ki, így a támogatási portál hibátlanul néz ki és működik. A böngészők közötti kompatibilitás napjaink egyik legfontosabb prioritásává vált. A böngészők közötti kompatibilitás egy tudásbázis-szoftver azon képessége, hogy különböző böngészőkben működjön, és kecsesen használjuk, ha a esetleg egyes böngésző funkciói hiányoznak is. Ezért gondoskodunk arról, hogy a Helpfordesk szoftver egyformán működjön a legnépszerűbb böngészőkön.

Melyik böngészőt támogatja a Helpfordesk?

A Helpfordesk alapszoftver teljes mértékben úgy van optimalizálva, hogy az összes böngésző 99% -ában kiszolgálja a felhasználókat. A Helpfordesk szoftver kódolása minden szabványnak megfelel , ha nem így tennénk a keresőmotorok megbüntetik a rossz minőségű kódok. A Helpfordesk alapszoftver kompatibilis minden modern böngészővel, mint pl

Google Chrome

Internet Explorer

Opera

Firefox

Szafari

Internet Browser
A böngészőkkel kompatibilis Helpfordesk bázis előnyei.

A Helpfordesk bázisrendszerrel ügyfelei élvezhetik tudásbázisuk minden centiméterét és minden funkcióját, amiből semmi sem hiányzik. A Helpfordesk alapeszköz megmutatja a felhasználóknak, hogy törődik velük, lehetővé téve számukra, hogy nagyjából bármilyen operációs rendszerről, eszközről vagy böngészőből hozzáférjenek a Helpfordeskhez.

  • Felhasználóközpontú: a felhasználó bárhonnan származhat, és bármilyen böngészőt használhat. Minden vállalkozás számára az a legfontosabb, hogy a felhasználók ugyanúgy lássák a rendszerbázist, mint Ön. A megosztott tartalmak azonban nem kompatibilisek a böngészőjükkel, és ha a felhasználók valamilyen problémával szembesülnek, nem kapcsolnák át a böngészőt, hogy hozzáférjenek az Ön adataihoz, sőt, elhagyják a portált, és a versenytárs termékeire fognak váltani. Ezért a Helpfordesk felügyeleti rendszer támogatja a böngészők közötti kompatibilitást, így Ön szabadon megoszthatja vállalkozása Helpfordesk-jét a felhasználókkal anélkül, hogy aggódnia kellene ezek miatt.
  • Kisegítő lehetőségek: A böngészők közötti kompatibilitás nemcsak azt biztosítja, hogy a megosztott tudás ugyanúgy nézzen ki, hanem egyformán kell viselkednie, azaz minden felhasználó számára azonos élményt nyújt minden böngészőben. Az internet növekedése több különböző böngészőt is eredményezett, amelyek hozzáfértek az internetes tartalmakhoz és interakcióba léptek velük. Azonban minden webböngésző nem kompatibilis egymással. Ezért a Helpfordesk alapszoftver szigorú böngészőközi tesztelést végez annak biztosítása érdekében, hogy a tudásbázis kompatibilis legyen a legtöbb böngészővel.
A legjobb gyakorlatok Helpfordesk

Egy böngészőben működő webalkalmazás fontosságának megértése egy dolog, míg fejlesztése más. Bár szinte lehetetlen, hogy a dizájn minden böngészőben pontosan ugyanúgy nézzen ki, néhány módszerrel biztosíthatjuk, hogy következetes felhasználói élményt nyújtson. Az alábbiakban bemutatjuk azokat a gyakorlatokat, amelyeket a Helpfordesk alapszoftver követ, hogy a Helpfordesk keresztböngésző kompatibilis legyen.

  • CSS -alaphelyzetbe állítás – Minden böngészőnek különböző alapértelmezett CSS -szabályai vannak, amelyeket követnek. A Helpfordesk alapszoftver CSS -alapú stíluslapot készít annak biztosítására, hogy böngészői ugyanazokat az alapvető szabályokat kövessék és következetesen viselkedjenek.
  • Érvényesítés – A Helpfordesk bázis ellenőrzi HTML- és CSS -kódját a W3C HTML -ellenőrzővel és a CSS -ellenőrzővel, hogy a kód hibamentes legyen.
  • Feltételes megjegyzések – A feltételes megjegyzések stíluslapokat linkelnek a különböző böngészőkhöz, ami különösen hasznos az Internet Explorerben gyakori tervezési kihívásokhoz.
  • Készüljön fel a különbségekre – Lehetetlen, hogy minden böngészőben egyforma megjelenésű legyen, kivéve, ha rendkívül alapvető, mivel ugyanaz a dolog különböző feldolgozási mechanizmusai (pl. tipográfia) különböző böngészőkben. Ilyen esetekben a Helpfordesk bázis gondoskodik a szolgáltatás elfogadható megjelenéséről és használhatóságáról.
  • Böngészők közötti tesztelés – A Helpfordesk alapszoftverének feltétlenül szükséges minden funkció és funkció kiterjedt tesztelése, hogy minden böngészővel kompatibilis legyen.