A Helpfordesk A felhőalapú adatrögzítés lehetővé teszi az üzleti dokumentumok rögzítését, felismerését és osztályozását. Gyorsan és pontosan kinyeri és hitelesíti az információkat ezekből a dokumentumokból üzleti felhasználók és alkalmazásokban való használatra. A Helpfordesk támogatja a többcsatornás rögzítést a dokumentumok szkennereken, mobileszközökön, többfunkciós perifériákon, e-mailben, faxon és digitális fájlfolyamokon történő feldolgozásával.

Jellemzők:

Többcsatornás rögzítés, beolvasás, fax, e-mail, MFP és mobil Beépített OCR és ICR felismerő motorok Kognitív rögzítés a bonyolult, ismeretlen formátumú vagy nagyon változó dokumentumok feldolgozásának automatizálására Osztályozási motor a dokumentumtípusok automatikus osztályozására Szabályalapú motor bővíthető és újrafelhasználható szabálykészletekkel Támogatja az exportálást számos célrendszerbe a dokumentumok exportálásához A mobileszközökről történő rögzítés teljes körű támogatása Támogatja a digitális fájlok, például PDF vagy Office rögzítését Több nyelv támogatása Skálázható architektúra, amely támogatja a központosított és elosztott rögzítést

Előnyök:

Rögzítsen tartalmat több csatornáról, és biztosítson következetes feldolgozást Támogathatja a központi vagy elosztott rögzítést, valamint a mobilt Magas szintű automatizálást biztosít a dokumentumok osztályozásában és az adatok kinyerésében Integráció üzletági rendszerekkel az adatok ellenőrzéséhez Teljes körű audit és jelentéskészítési lehetőség Több dokumentumtípus és több nyelv támogatása Magas szintű automatizálás magas szintű adatpontossággal