Ki az a Helpfordesk csapata?
A Helpfordesk -et szenvedélyes mérnökök csapata építi Budapesten, Magyarországon. Belső eszközként kezdtük 2017 -ben, majd 2019 -ben vált elérhetővé a nyilvánosság számára.
Azóta a cég folyamatosan nőtt, piacának bővülésével és világméretű akvizíciókkal, hogy egy kis magyarországi startup cégből a hazai egyik legnagyobb technológiai vállalattá és az üzleti szoftverek világelsőjévé váljon.
És soha nem veszítette el úttörő szellemét, sem eltökéltségét, hogy úttörő megoldásokat hozzon létre, amelyek jobbá teszik az emberek életét.
Csapatunk rendelkezik a szükséges készségekkel és tapasztalattal ahhoz, hogy a vállalat hasznára váljon. Megközelítésünk magában foglalja az egyedi, integrált rendszerek kifejlesztését, amelyek a megfelelő időben határozzák meg a megfelelő döntéseket, hogy segítse vállalkozását a megfelelő működésben.
Technológiánk jelenleg több nagy és kis vállalat használja vagy saját CRM rendszerbe belső rendszerébe integrálva.
Ki használja a Helpfordesk szolgáltatást?
A Helpfordesk -t sok különböző cég használja – kicsik és nagyok. Egyesek belső eszközként használják, míg mások nyilvános kapcsolattartóként / rendszerépítőként végfelhasználóik számára.