Szabadságkezelő távollét nyilvántartó és távollétkezelő , ahogy Ön elképzelte.

Mondjon búcsút a fárasztó szabadságkezelésnek.
A HELPFORDESK.com Time off szolgáltatása, a kis- és középvállalkozások számára egy rugalmas és megfizethető segítséget nyújt a szabadság kezelésben.

Sikeresen centralizálja minden HR-adatát!

Egy pillantással áttekintheti az egyes részlegekre vonatkozó összes fontos információt.
Korlátozza az érzékeny információk láthatóságát csak a HR-menedzserekre, vagy tegyen nyilvánossá más információkat az összes alkalmazott számára, például az alkalmazottak névjegyzékét.
Értesítéseket kaphat minden új szabadság-kérelemről, kiosztási kérésről, jelentkezésről, értékelésről és egyebekről.

GDPR-kompatibilisek vagyunk

A Helpfordesk.com prioritásként kezeli az adatvédelmet és a biztonságot, és teljes mértékben megfelelünk az EU-szerte érvényes adatvédelmi törvényeknek.

Munkaidő nyilvántartás jelenléti ív minta

A munkaidő-nyilvántartási jelenléti ív egy könnyen használható sablon, amellyel nyomon követheti az alkalmazottai munkával töltött idejét. Olyan szakaszokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a műszakok kezdési és befejezési idejét, valamint az esetlegesen tartott szüneteket. Ezen az űrlapon helyet kap a munkavállaló nevének vagy azonosítószámának, beosztásának, beosztásának, felettesének, óráinak és a következő időpontnak a beosztása.

Amit Önnek ajánlunk

A szabadságkezelés automatizálása

Nincs többé manuális számítások vagy táblázatok a Time-Off automatikus elhatárolásaival, szabályzatmódosításaival és egyenleg-megújításaival, valamint az automatikus jóváhagyások lehetőségével. Szánjon kevesebb időt a szabadságra.

A leállási idő átláthatósága

Az alkalmazottak bármikor hozzáférhetnek egyenlegükhöz, emellett a megosztott vállalati naptár pillanatképet ad a közelgő szabadságról. Szinkronizálás Apple, Outlook vagy Google naptárral.

Többnyelvű

A több országot tömörítő szervezetekben az elosztott csapatok anyanyelvükön használhatják az alkalmazást. A Helpfordesk felület angol, német, lengyel, francia és spanyol nyelven érhető.

Mellékletek

A távolléti kérelmekhez csatolja az orvosi igazolásokat és egyéb szükséges dokumentumokat. A vezetők és a HR részleg azonnali hozzáférést biztosít az összes adathoz egy helyen.

Az Ön vállalkozásának megfelelően tervezték

Hozzon létre nagymértékben testreszabható szabadságtípusokat és szabályzatokat, amelyek tükrözik szervezete egyedi igényeit. Minden típusú szabályzatot alkalmazunk, beleértve az elhatárolásos, az előzetes és a korlátlan politikát.

Szünidő átlátszósága

Az alkalmazottak bármikor hozzáférhetnek egyenlegükhöz, emellett a megosztott vállalati naptár pillanatképet ad a közelgő szabadságról. Szinkronizálja az Apple, az Outlook vagy a Google naptárral.

Felhőalapú HR

A felhő alapú azt jelenti, hogy nincs szüksége saját szerver-infrastruktúrára és IT-részlegére ahhoz, hogy átvegye azt a vállalatánál. Könnyen méretezhető – cégmérettől függően bármikor fordulhat hozzánk segítségért. Csak regisztráljon, és könnyítse meg HR-jét.

Előzmények kérések

Tartsa a szabadságkérések, számítások és egyéb munkavállalói események teljes előzményét egy biztonságos és mindig elérhető helyen. Többé nem kell dokumentumokat nyomtatnia.

Szabaduljon meg az e-mailek, táblázatok és papírnaptárak körforgásától.

Eszközöket adunk a szabadidő átláthatóságához:

az alkalmazottak bármikor hozzáférhetnek egyenlegükhöz,

a kérelmek elküldése és jóváhagyása egy gombnyomással történik,

a fontos megújítások és számítások pedig automatizálódnak.

Tökéletesen illeszkedik céges munkafolyamataiba

Mi a Time Off szabadságkezelő rendszer?

A HelpforDesk Time off Manager egy felhasználóbarát, skálázható szabadságkezelő és jóváhagyó rendszer. Egy Web-alapú modul, mely kapcsolódik a HelpforDesk rendszeréhez, felhasználása pedig intuitív és egyszerű.

Ez a modul elérhető a HelpforDesk kiegészítők boltjában, így Ön bármikor, perceken belül hozzáadhatja rendszeréhez.

Jellemzők

Összesített nézet és irányítópult

Egy tökéletes összesítő nézet minden dolgozó részére. Elfelejtheti a papír-alapú összesítőket. A HelpforDesk Time Off Manager irányítópultján minden szabadságot egy helyen tekinthet át. A HR osztálya kontrollálhatja az összes szabadság igényt, valamint központi helyen, felhasználóbarát módon kezelheti módon azokat.

Alkalmazottai benyújthatnak szabadság és eltáv igényeket bármilyen beépített szabadság típusra, vagy az Ön által meghatározott egyedi szabadság típusok egyikére.

Kezelje szabadságait könnyedén

Saját maga is felvehet szabadságigényt. A folyamat nagyon egyszerű és érthető. Válassza ki a szabadság típusát, a megfelelő dátumot és mentse el. Máris készen van.

Ezután kezelheti szabadságigényét és nyomon követheti jóváhagyásait. Visszavonhatja szabadságigényét, amennyiben a határidejébe még belefér, illetve csatolhat bármilyen dokumentumot, ami szükséges lehet az igénylés mellé. Ez lehet orvosi igazolás, utazási igazolás, hotel számla, stb.

Az Ön egyedi értesítései

Beépítettünk egyedi e-mail értesítőket, hogy a TimeOff Szabadságkezelő rendszer még jobban be tudjon épülni meglévő céges környezetébe. Beállíthat értesítőket a jóváhagyott vagy elutasított szabadság igényekhez, napi értesítőkhöz, valamint emlékeztetheti a jóváhagyókat egy igény feldolgozására.

Az Ön céges ütemezése

Különböző cégek munkaidő ütemezése eltérő lehet, így Ön egyszerűen és érthetően megtervezett felületen, könnyen bállíthatja az Önre vonatkozó munkaidő beállításokat. Amennyiben pedig egyes osztályok, vagy alkalmazottak is más-más műszakban dolgoznak, úgy akár egyénileg is be tudja állítani az erre vonatkozó lehetőségeket.

Bonyolult problémák, egyszerű megoldás

Szeretne hozzáadni HR funkciókat egy alkalmazotthoz? Szeretné, ha egyes alkalmazottaknak nem kellene jóváhagyásra várni egy szabadság igénylés után? Mindezt könnyen beállíthatja az alkalmazottak beállításaiban, egyszerűen és érthetően.

Munkaidő nyilvántartás vagy jelenléti ív minta

Nem kell többé táblázatokat vagy szabadság tömböket írnia. a TimeOff Szabadságkezelő rendszer rendelkezik beépített jelenléti ív készítéssel. Ezzel a megoldással a rendszer képes generálni egy alkalmazotti jelenléti ívet, melyet a HR kolléga jóváhagyása után akár nyomtatható és aláírható formában is letölthet.
A jelenléti ívek fontosak az alkalmazottak munkájuk során eltöltött idő nyomon követéséhez.

Egyes cégek ezek alapján számítják ki az alkalmazottak által ledolgozott órák számát, és azt is felhasználják, hogy mennyit kell fizetniük.

A jelenléti ív az alkalmazottak munkaidejének rögzítésére szolgáló dokumentum. Használható az alkalmazottak által ledolgozott órák számának nyomon követésére. A lap tartalmazza a munkavállaló munkába állásának dátumát és időpontját, a munkavégzés közbeni szüneteket és a munkavégzés időpontját is.

A lapon szerepelnek a napközben esetlegesen előforduló hiányzások vagy késések is. A jelenléti ív legalapvetőbb formája egy táblázat, amely oszlopokat tartalmaz a dátumra, a be- és kilépési időre, valamint az összes ledolgozott munkaórára. Használható egyszerű módszerként annak nyomon követésére, hogy egy alkalmazott hány órát volt a munkahelyén egy adott napon.

Segítségre van szüksége? Keressen minket a sales@helpfordesk.com címen.