A Helpfordesk szoftver többnyelvű támogatással rendelkezik. Lokalizációnak is nevezik, ez azt jelenti, hogy egyetlen oldal több fordítást is tartalmazhat az oldalakról különböző nyelveken. A Helpfordesk alapszoftver többnyelvű (ML) kiadása lehetővé teszi a tudásbázis több nyelven történő beállítását. Teljes mértékben támogatja a többbájtos karakterkészlettel rendelkező nyelveket, például UTF-8 (Unicode), KOI8-R (orosz), BIG5 (hagyományos kínai) vagy Shift-JIS (japán). A nem latin karakterkészletek, beleértve a nem UTF-8 kódolást és a speciális karaktereket, támogatottak. A jobbról balra álló nyelvek, például arab és héber, szintén támogatottak.
A Helpfordesk szoftver többnyelvű támogatással rendelkezik. Lokalizációnak is nevezik, ez azt jelenti, hogy egyetlen oldal több fordítást is tartalmazhat az oldalakról különböző nyelveken. A Helpfordesk alapszoftver többnyelvű (ML) kiadása lehetővé teszi a tudásbázis több nyelven történő beállítását. Teljes mértékben támogatja a többbájtos karakterkészlettel rendelkező nyelveket, például UTF-8 (Unicode), KOI8-R (orosz), BIG5 (hagyományos kínai) vagy Shift-JIS (japán). A nem latin karakterkészletek, beleértve a nem UTF-8 kódolást és a speciális karaktereket, támogatottak. A jobbról balra álló nyelvek, például arab és héber, szintén támogatottak.
A Helpfordesk alapszoftver, amely több nyelvet támogat a felhasználók számára, rendkívül vonzóvá válik, mivel segítenek optimalizálni a felhasználói élményt a folyamat lokalizálásával és a földrajzi határok megszüntetésével. A Helpfordesk többnyelvű tudásmenedzsment platformot hozott létre lokalizációval, amely a felhasználói preferenciáktól vagy a helyzettől függően tökéletes nyelvi támogatást kínál több nyelven.
A Helpfordesk alapszoftver, amely több nyelvet támogat a felhasználók számára, rendkívül vonzóvá válik, mivel segítenek optimalizálni a felhasználói élményt a folyamat lokalizálásával és a földrajzi határok megszüntetésével. A Helpfordesk többnyelvű tudásmenedzsment platformot hozott létre lokalizációval, amely a felhasználói preferenciáktól vagy a helyzettől függően tökéletes nyelvi támogatást kínál több nyelven.
A Helpfordesk szoftverrel többnyelvű tudásbázis -rendszerrel rendelkezhet, amely nyelvi fájlokat hozhat létre az adminisztrációs panelről. A Helpfordesk többnyelvű kiadása lehetővé teszi új nyelvi fájlok létrehozását, nyelvek kezelését, nyelvi változók szerkesztését, mentését, nyelvfordítói fiókok létrehozását, fordítók hozzárendelését a kiválasztott nyelvekhez, fordítók kezelését stb.
A Helpfordesk szoftverrel többnyelvű tudásbázis -rendszerrel rendelkezhet, amely nyelvi fájlokat hozhat létre az adminisztrációs panelről. A Helpfordesk többnyelvű kiadása lehetővé teszi új nyelvi fájlok létrehozását, nyelvek kezelését, nyelvi változók szerkesztését, mentését, nyelvfordítói fiókok létrehozását, fordítók hozzárendelését a kiválasztott nyelvekhez, fordítók kezelését stb.
A Helpfordesk szoftverrel többnyelvű tudásbázis -rendszerrel rendelkezhet, amely nyelvi fájlokat hozhat létre az adminisztrációs panelről. A Helpfordesk többnyelvű kiadása lehetővé teszi új nyelvi fájlok létrehozását, nyelvek kezelését, nyelvi változók szerkesztését, mentését, nyelvfordítói fiókok létrehozását, fordítók hozzárendelését a kiválasztott nyelvekhez, fordítók kezelését stb.
A Helpfordesk szoftverrel többnyelvű tudásbázis -rendszerrel rendelkezhet, amely nyelvi fájlokat hozhat létre az adminisztrációs panelről. A Helpfordesk többnyelvű kiadása lehetővé teszi új nyelvi fájlok létrehozását, nyelvek kezelését, nyelvi változók szerkesztését, mentését, nyelvfordítói fiókok létrehozását, fordítók hozzárendelését a kiválasztott nyelvekhez, fordítók kezelését stb.
A Helpfordesk szoftver többnyelvű kiadása alapértelmezés szerint angol, német, orosz és magyar nyelvű fájlokkal érkezik, azonban lehetősége van más nyelvi fájlok létrehozására, valamint a nyelvi fájlváltozók lefordítására a Helpfordesk alapszoftver adminisztrációs paneljén.
Alapértelmezett területi beállítások és nyelvfelismerés A többnyelvű kiadás támogatja a végfelhasználó rendszernyelvének automatikus észlelését, így a tudásbázis tartalma automatikusan megjelenített nyelven jeleníthető meg. Minden webböngésző rendelkezik olyan nyelvi beállításokkal, amelyek automatikusan észlelhetők, amikor a felhasználó felkeresi a tudásbázist. Ha létezik megfelelő nyelv, akkor a tudásbázis megjeleníti ezt a nyelvet. Ha nem, akkor az alapértelmezett nyelvet kell használni más nyelvek hiányában. Például, ha valakinek a böngészője nyelvi beállításai franciára vannak állítva, és az Ön tudásbázisának nem támogatott nyelve a francia, akkor az alapértelmezett nyelv lesz. Alternatív megoldásként, ha az angol az alapértelmezett nyelv, de a német nyelv is támogatott, akkor a német böngészőnyelvként beállított felhasználó a német nyelvtudásbázisba kerül.
- A Helpfordesk alapszoftver többnyelvű kiadása teljes mértékben támogatja a többbájtos karaktereket használó nyelveket, például a kínai, a japán és a koreai nyelvet.
- A nem latin karakterkészletek, beleértve a nem UTF-8 kódolást és a speciális karaktereket, támogatottak.
- Az RTL nyelvek teljes körű támogatása és a nyelvi irány megadásának lehetősége, azaz LTR vagy RTL.
- Korlátlan számú nyelvet használhat alaprendszeréhez.
- A nyelveket aktiválhatja/inaktívvá teheti, hogy látható legyen a tudásbázisának nyilvános területén.
- Speciális felhasználói fiók a nyelvfordítók számára, hogy bejelentkezhessenek az adminisztrációs területre, és lefordíthassák a hozzájuk rendelt nyelvi fájlokat.
- Alapértelmezett nyelv beállítása a nyilvános területen.
- Jelentések és Helpfordesk Base Statistics a kiválasztott nyelv alapján.
- Láthatja, hogy ki és mikor hajtott végre módosításokat a nyelvi fájlban.
- A tudásbázis felhasználóinak (olvasóinak) lehetősége hozzáférni a tartalomhoz különböző aktív nyelveken egy könnyen elérhető nyelvválasztó menü segítségével.
- A Helpfordesk többnyelvű kiadása azt is lehetővé teszi, hogy a cikk különböző nyelvi verzióit társítsa, így amikor egy cikket egy nyelven néz, a felhasználó a nyelvváltó menüben átválthat ugyanazon cikk másik nyelvi változatára.
Alapértelmezett területi beállítások és nyelvfelismerés A többnyelvű kiadás támogatja a végfelhasználó rendszernyelvének automatikus észlelését, így a tudásbázis tartalma automatikusan megjelenített nyelven jeleníthető meg. Minden webböngésző rendelkezik olyan nyelvi beállításokkal, amelyek automatikusan észlelhetők, amikor a felhasználó felkeresi a tudásbázist. Ha létezik megfelelő nyelv, akkor a tudásbázis megjeleníti ezt a nyelvet. Ha nem, akkor az alapértelmezett nyelvet kell használni más nyelvek hiányában. Például, ha valakinek a böngészője nyelvi beállításai franciára vannak állítva, és az Ön tudásbázisának nem támogatott nyelve a francia, akkor az alapértelmezett nyelv lesz. Alternatív megoldásként, ha az angol az alapértelmezett nyelv, de a német nyelv is támogatott, akkor a német böngészőnyelvként beállított felhasználó a német nyelvtudásbázisba kerül.
- A Helpfordesk alapszoftver többnyelvű kiadása teljes mértékben támogatja a többbájtos karaktereket használó nyelveket, például a kínai, a japán és a koreai nyelvet.
- A nem latin karakterkészletek, beleértve a nem UTF-8 kódolást és a speciális karaktereket, támogatottak.
- Az RTL nyelvek teljes körű támogatása és a nyelvi irány megadásának lehetősége, azaz LTR vagy RTL.
- Korlátlan számú nyelvet használhat alaprendszeréhez.
- A nyelveket aktiválhatja/inaktívvá teheti, hogy látható legyen a tudásbázisának nyilvános területén.
- Speciális felhasználói fiók a nyelvfordítók számára, hogy bejelentkezhessenek az adminisztrációs területre, és lefordíthassák a hozzájuk rendelt nyelvi fájlokat.
- Alapértelmezett nyelv beállítása a nyilvános területen.
- Jelentések és Helpfordesk Base Statistics a kiválasztott nyelv alapján.
- Láthatja, hogy ki és mikor hajtott végre módosításokat a nyelvi fájlban.
- A tudásbázis felhasználóinak (olvasóinak) lehetősége hozzáférni a tartalomhoz különböző aktív nyelveken egy könnyen elérhető nyelvválasztó menü segítségével.
- A Helpfordesk többnyelvű kiadása azt is lehetővé teszi, hogy a cikk különböző nyelvi verzióit társítsa, így amikor egy cikket egy nyelven néz, a felhasználó a nyelvváltó menüben átválthat ugyanazon cikk másik nyelvi változatára.
A többnyelvű támogatási funkció nagymértékben függ a célpiactól. Előfordulhat, hogy soha nem kell lefordítania angolról, ha nem tervezi, hogy világméretűvé válik. De ha mégis, akkor feltétlenül meg kell győződnie arról, hogy támogatási tartalma sok nyelvi változatot képes kezelni.